Pihenőidő 1. - avagy a múlt hetem rövid története.

Elég régen nem írtam, jól megérdemelt szabadságom alatt halálra dolgoztam magam, szóval a blog írás elmaradt... eddig :).
A pihenést kis fesztiválozással kezdtem - éljen a Campus fesztivál - szombaton, Irie Maffia és Apocalyptica koncerttel. Mindkettő hihetetlenül jó volt. Rá kellett jönnöm, hogy én ilyen "egynaposfesztiválozó" vagyok, mert az eddigi sátorozós, tömeghigiénés élményekkel tűzdelt emlékeimhez képest ez a nemottalvás volt a legjobb döntés. Tiszta szerencse, ha van talonban egy-két unokatesó a szélrózsa irányaiban :P.
A másik pozitívum a fesztiválból, hogy találkoztam egy rég nem látott kedves barátnőmmel is K-val. Még gimbe jártunk együtt, utána sokáig tartottuk a kapcsolatot, de kb. két éve szem elöl vesztettük egymást. persze facebookon láttam a fontosabb eseményeket (szörnyű, hogy erre a szintre korlátozódik egy csomó "emberikapcsolat", ha ez egyáltalán nevezhető annak), de nem beszéltünk.

A hetet a szüleimnél töltöttem, mondanám, hogy pihenéssel, de nem, mert kihasználták a plusz munkaerőt és mindenféle csodás és kevésbé csodás feladatok sora várt rám.
Ha eddig nem mondtam volna fél profi lakás felújító vagyok, festés, glettelés, tapétázás nem lehet akadály. Ennek fényében konyha és ebédlő restaurálásba kezdtünk, hatalmas sikerrel, melyhez vérünk és verejtékünk is kellett, épp hogy nem áldoztunk "egykőműveskelemennét". Lényeg a lényeg nálunk a nyaralás is munkával telik. De a tapétacsíkok és a körtebefőtt készítés közé egy kis sütés-főzés is belefért. Az ilyen jellegű élményeim több bejegyzést megélnek majd, nem ígérem, hogy időrendben, de mindenképp tematikusan.
 
Szerdán összefutottam egy jegeskávéra K-val és kipletykáltuk magunkat. Olyan érdekes, hogy vannak emberek, akikkel nem tartod napi szinten a kapcsolatot, sőt akár egy évig sem beszéltek, mégis onnan tudjátok folytatni a barátságot, ahol abbahagytátok. Na ő pont ilyen személy, majd négy órán át meséltünk és ha minden igaz, kicsit gyakrabban keressük egymást :).
De legalább megtudtam, hogy fullad katasztrófába egy leánybúcsú és mi volt a legrosszabb pasizós szöveg a hónapban, mert ugye  " jóaseggedmegfoghatom?" (sör+fesztivál+...nincs több mentség :P)
Sőt az is kiderült, hogy a kedvenc teaházam helyén kávézó üzemel, de mentségükre elég finom jegeskávét adnak és, hogy a svéd krimi tényleg jó, de erről szintén egy másik bejegyzésben.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések