Anyának főztem 2.

Rakott krumpli Zsuzska módra volt a második eme remek lakomán :) meglepő de a "Zsuzska módra" természetesen annyit tesz, hogy én csináltam a kicsi kacsóimmal :P
Szóval míg Anya felfedezte a kislakást, addig és összedobtam a rakott krumplit. A burgonyát még a keletibe indulás előtt megpucoltam, és felkarikáztam, így mikor hazaértünk már fel is tudtam tenni főni. Be kell vallanom fogalmam nincs mennyi krumplit használtam föl, de körülbelül 1 kilogrammot.
Hozzávalók:
Kb. 1 kg burgonya
4 tojás
fél szál kolbász
1 nagyobb fej hagyma
1 nagy tejföl + 1 tojás





Szóval míg főtt a burgonya, megfőztem a tojásokat, felkarikáztam a kolbászt és a hagymát is. Egy nagyobb jénait kikentem olajjal. Ebbe tettem a burgonya felét, erre rászórtam a felkarikázott tojásokat hagymás és kolbászt, majd befedtem a burgonya másik felével.

A tetejére összekevertem a tejfölt egy tojással, némi ételízesítővel, sóval, petrezselyemzölddel. Ezzel a keverékkel leöntve kb. 25 perc alatt készre sütöttem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések