Anyának főztem 1.

Persze, már kismilliószor evett a főztömből, de soha nem úgy hogy Ő vendégségben volt nálam és ÉN főztem a SAJÁT konyhámban :D
A személyes névmások kiemelése természetesen elkerülhetetlen volt :)
Mivel tesóm nálam volt múlt héten és kissé sok programot szerveztem, így az anya érkezése előtti nap is elég sokáig húzódott a Punnany Massif koncert így "reggel" indulhattam is Anya elé a Keletibe, mert Apát otthon hagyta mert, ugye Pesten nem vezet :)
Szóval gyors ebédet kellett készíteni.
Az első fogás Gyümölcsleves a kora ősz gyümölcseiből.



1 fürt szőlő
5 db ringló
3 db őszibarack
1/2 csomag vanílliás puding
2 dl tej
 2 ek. cukor
1 tk. fahéj
csipet só







Körülbelül 1 liter vízben megfőztem a megtisztított, feldarabolt gyümölcsöket a cukorral a fahéjjal és a sóval. A fél csomag pudingot elkevertem 2 dl tejjel és a leveshez adtam, ez eléggé besűríti. Gyors és tényleg finom, anyának is ízlett. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések