A birs után szabadon...almasajt

Anyával hétvégén birsalmasajtot készítettünk! Olé!
Ennek örömére és egy kicsi netes bóklászás hatására rábukkantam az almasajtra.  Mert képzeljétek, lehet ilyet is. Van, aki hallot már ilyet, nekem ez totál újdonság volt, szóval ki is próbáltam. :)
Nem kell hozzá más csupán
4 alma
20 dkg cukor
1 citrom 
fahéj
kevés víz
Az almát cikkekre vágtam, kimagvaltam, majd kevés vízben puhára főztem. A puhára főtt almát leszűrtem és botmixerrel pépesítettem. Magasabb falú lábosban az almapürét elkevertem a citrom levével, a cukorral és a fahéjjal, majd az egészet sűrűre főztem. Egy formát kibéleltem alufóliával, és ebbe öntöttem a kész masszát.
Almasajt frissen öntve :)

 Egy éjszakát pihentettem, majd kifordítottam a formából sütőpapírra. Na elvileg egy hetet szikkadnia kell, majd meglátjuk, hogy kibírom-e addig :)
Még az sem kizárt, hogy bonbon töltelék lesz belőle...a csokit már beszereztem :)

...és egy héttel később:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések