A leveles tészta tündöklése és bukása

Egy jobban sikerült kép a kormoskákról
...vagy inkább az enyém.
Idő és energia spórolás céljából néhanap töredelmesen bevallom mélyhűtött leveles tésztából sütök sütit. Tegnap is erre adtam a fejem, mivel ma meglátogat hőnszeretett húgom és csak jó lenne valamivel megkínálni. Szóval vettem egy adagot, kinyújtottam és megtöltöttem kakaós vajjal. Feltekertem a hosszabbik oldala mentén, felkarikáztam és sitty-sutty mini kakaós csiga alakot öltöttek. Mentek is be a sütőbe, amit előzőleg kb 180 fokosra melegítettem, a sütőpapírral kibélelt tepsijükben.
Már előre csorgott a nyálam, hogy ezek milyen isteniek lesznek...és volt pofájuk ODAÉGNI!
Bevallom én is tevékenyen közrejátszottam, mert ugye nekem egyszerre legalább három dolgot kell csinálnom, és a sütire figyelés közben túrós gömböket gyártottam (erről egy másik bejegyzésben majd megemlékezem).
Szóval megégtek, az egyik jobban a másik kevésbé, de a lényeg a lényeg, hogy nem lettek, valami gusztusosak. Az ízük nem rossz, de sokat ront az élvezeti értéken, hogy van amelyikről kapargatni kell a szenet.
Kicsit égett csokis csigák





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések