Sárgadinnyés gyümijoghurtos fagylalt vagy a lustaság ára

Lusta voltam boltba menni, de nagyonnagyon szerettem volna fagyit enni. 
Úton útfélen házilag gyártott fagyi receptekbe botlottam, szóval gondoltam miért ne... erre én is vevő lennék, sőt. ;)

Szóval benéztem a hűtőbe, (mert még mindig lusta voltam boltba menni) ahol volt egy fél sárgadinnye, meg maracujás-barackos joghurt.

Meg is szállt az ihlet, ez milyen fini lenne ez együtt. Szóval ment bele a turmix gépbe és "homogenizáltam" az egészet. Kicsi méz ment még bele, majd egy lapos széles edényben a fagyasztóba tettem. Mivel nincsen fagyi gépem (szeretnékszeretnékszeretnék), ezért félóránként kivettem és villával átkevertem. Inkább parfé állaga lett, mint fagylalt, de szerintem isteni, ráadásul boltba se kellett menni érte. :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések