Óceán elegancia

Az első bejegyzés, ami nem köthető az evéshez.
Remélem nem okozok jelentős törést, kicsiny blogomban azzal, hogy egyéb tevékenységeimet is bevezetem, mint például az ékszer készítés vagy egy egy általam jónak tartott könyv ismertetése.

Tegnap készítettem ezt a karkötőt. Némi memória drót, szürke kása gyöngyök, 4 szürkéskék tekla és 8 ezüst díszítő kellett hozzá plusz kb. 3 óra.
A szürke kásagyöngyöket mélykék fonalra fűztem, gyakorlatilag gyöngyhurkát készítettem. Pontosabban három db rövidebb hurkát, amit utólag fűztem fel a memória drótra, díszítő elemekkel megszakítva.





Egyszerű mégis nagyszerű, elegáns. Azt hiszem nagyon ügyes vagyok :P és szerény is.
Ráadásul megy a kedvenc szoknyámhoz, szóval ma már ezzel a kis dísszel ékesítve mentem dolgozni.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések