Muffin csajos estére

Ma teljesen hasztalan napom volt. A munka, hát nyár van és egyetemen dolgozom...PANGÁS volt egész nap. Aki nincs szabin, az "kutat" mint ahogyan én is, hát ma leginkább a netezésben teljesedett ki ez a dolog. Szóval nem túl izgi. De hívott kedvenc kisbarátnőm, hogy lelkizzünk és pletykáljunk, meg mossunk :D
A mosást nem magyarázom, hosszú sztori :)
Éreztem, hogy ehhez süti kell. Szóval sütésbe csaptam. Imádok sütni, kikapcsol és úgy érzem tőle magam, mintha valami szuperszakács lennék.
Bögrés muffint sütöttem, mert ezt érzésre lehet csinálni és gyorsan megvan és olyan ízű lehet, amilyet csak akarok( vagyis azt teszem bele, ami épp van otthon)

Alaprecept:

2 bögre liszt
1 bögre cukor
2 vanilliás cukor
1/2 sütőpor
1/2 bögre olaj
1 tojás
1 joghurt
némi tej



Az én ízesítésem elég gyengusz lett, mangó joghurt és zabpelyhes keksz apróra törve :) plusz egy kis eperlekvár. Kissé eklektikus ízvilág, de meglepően finom lett.
Összegezve, gyors finom süti pont tökéletes volt az élet dolgainak megvitatásához, miközben vártuk, hogy a mosógép szörnyem kimosson. Könyörgöm, milyen takarékos program az, ami két kerek órán át fut...ki érti.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések