Rakott cukkini

Rakott kaja mániás vagyok :) Nem tagadhatom tovább, szóval rakott receptekre a továbbiakban is számíthattok. Praktikusak, gyorsak és isteniek :)
Ma a cukkinin volt a sor. Leginkább azért mert ez volt a hűtőben, meg mert ez az egyik kedvenc nyári zöldségem. Nincs jellegzetes íze, de mégis fini és így legalább könnyű fűszerezni.



A hozzávalók:


2 közepes cukkini
1 kis fej hagyma
1 bögre rizs
35-40 dkg darált hús
1 kis tejföl
15 dkg sajt
só, bors, petrezselyemzöld, ételízesítő



A hagymát kevés olajon üvegesre pirítottam egy kis zöld petrezselyemmel, majd a húst is hozzá adtam és sóval borssal ízesítettem. Eközben a rizst megfőztem, majd leszűrve hűlni hagytam. A húst összekevertem a rizzsel. A cukkinit megmostam, majd vastag karikákra vágtam. Kivajaztam egy hőálló tepsit az alját kiraktam a felkarikázott cukkini felével. Erre halmoztam a husis rizst majd a tetejére raktam a cukkini másik felét is. Erre rákentem egy kis doboz tejfölt amibe előzőleg egy kiskanál ételízesítőt kevertem, majd az egészet megszórtam reszelt sajttal. Kb 30 perc alatt készre sül és finom lett. :P
Bár talán elfogult vagyok.
Képek fentebb, lentebb.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések