Reggeli zabpelyhes lepény

Vasárnap reggel... túl életem első 8 kilométeres futásán és egy banánon valami fincsire éheztem. Persze a konyhában toporgást sikerült egy kis facebook bámulással megfűszerezni,(ezt különben mostanában próbálom minimalizálni) mikor Szaffi facebook oldalán találtam egy receptet,  "bundás kenyér kicsit másképp". Na hát ez annyira másképp, hogy kenyeret nem is lát :D de jól hangzik és miután elkészítettem azt is el kell mondanom, hogy nagyon fincsi. Bár szokásomhoz híven kicsit másmilyen lett az én verzióm.




Hozzávalók (5-6 db):


1 tojás
0,5 dl víz
4-5 ek apró szemű zabpehely
kb 4-5 dkg sajt
egy kis sárgarépa
1/2 fej vöröshagyma
só, bors
zöldpetrezselyem


A tojást a vizet és a zabpelyhet összekeverjük és kicsit állni hagyjuk, hogy a zabpehely megdagadjon. Addig a többi hozzávalót sajtreszelőn lereszeljük (a hagymát is), hozzá keverjük a zabpelyhes masszához megfűszerezzük, természetesen más fűszereket is használhatunk. Majd vékonyan kiolajozott serpenyőben, kis lepénykéket formálva a masszából, kisütjük.
Tényleg finom, szerintem nem csak reggelire lehet jó :)
sütés közben :)






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések