Szupersietős céklatorta

Vagyis a céklatorta, normál idő alatt van készen, csak én siettem, mikor készítettem ezért sajna fotó sem készült (egy nagy ejnye bejnye magamnak). De a süti isteni lett és annyira nem is torta formájú, a recept eredetileg innen származik, de néhány dolgot változtattam íme az én verzióm.

Hozzávalók:

12 dkg cukor
3 tojás
35 dkg főtt cékla
30 dkg zabpehelyliszt
3/4 tasak sütőpor
7 dkg kakaópor
10 dkg csokoládé



A tojásokat habosra kevertem a cukorral, minél fényesebb annál jobb. A főtt céklát (én felkockázva főztem meg) Robotgépbe tettem és az olajjal pürésítettem, majd a tojásos cukorhoz kevertem. A kakaóval és sütőporral elkevert lisztet is hozzáadtam végül pedig a felolvasztott csokoládé került bele.
Egy sütőpapírral bélelt közepes méretű tepsiben 180 fokon 25-30 perc alatt készre sül.
Isteni magában, bármiféle lekvárral, vagy egyéb krémmel :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések