Karfiol lepény, paleo pizza vagy amit akartok

...az a helyzet, hogy holnap utazunk és a csodás kalóriaszámláló őrületem miatt (már 15 nap, egy hős vagyok), kisebb problémába ütköztem. A többiek szendvicseznek (nyami-nyami, de jó nekik), én pedig majd kirügyeztem, hogy kitaláljam mi legyen, mit egyek. Került a táskába egy kis szeletelt dinnye és barack, de szükség lesz valami tartalmasabbra is. Ekkor eszembe jutott, hogy Kati valamikor régebben sütött egy paleós karfiol pizzát . Ezen felbuzdulva kicsit utána olvastam és kitaláltam egy saját verziót, meglepően pizzás lett, nyilván nem olyan, mint az isteni szénhidrátos/ kelt tésztás verziók, de finom.

Amire szükség volt hozzá :

70 dkg karfiol
4 tojás
15 dkg trappista sajt
pizza fűszerkeverék

3 gerezd fokhagyma
3 ek tejföl
sonka, kukorica, paradicsom

A karfiolt megpároltam, majd felaprítottam botmixerrel, de nem túl homogénre, hogy jó kis textúrája legyen. Mikor kissé kihűlt hozzáadtam a tojásokat, 2 gerezd összezúzott fokhagymát, a lereszelt sajtból 10 dkg-ot, sót és pizzafűszert.
Az így elkészült masszát egy sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam és 200 fokon 10 percig sütöttem. Eközben felkockáztam a sonkát és a paradicsomot, összekevertem a tejfölt az utolsó fokhagymával, sóval és kevés pizza fűszerrel.
10 perc után rákentem a tejfölös kencét, rászórtam a sonkát, kukoricát és paradicsomot végül pedig a sajtot is és visszatettem még 20 percre a sütőbe.
 Már alig várom, hogy holnap legyen...

Megjegyzések

  1. Menderita turun peranakan? Ingin sembuh dari turun peranakan? Apa sih Obat Turun Peranakan yang bagus dan tepat dipilih? Apakah turun peranakan memang bisa disembuhkan dengan obat? Jawaban dari semuanya pertanyaan tersebut akan kami rangkum dalam pembahasan berikut ini. Temukan jawabannya disini! Jelly Gamat Gold-G

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések