Atkins zsemle

... az Atkins zsemlét még 2 hete sütöttem, csak valahogy lemaradt a blogról :)
Kati  egy délelőtt nekem szegezte a kérdést, hogy a nagy fogyókúrázásomban kipróbáltam-e már ezt a zsemlét, mert mostanában "mindenki" ezt eszi :). Szerintem csak rám akarta tolni, hogy én próbáljam ki először :P.  Nekem meg nem is kellett több aznap délután meg is sütöttem.
Szükség van hozzá 6 tojásra és 25 dkg túróra, sóra, borsra, petrezselyemre, oregánóra, bazsalikomra vagy más általad kedvelt zöld fűszerre.
A túrót összekevertem a tojások sárgájával és a fűszerekkel. A tojások fehérjéből kemény habot vertem, majd óvatosan, hogy minél kevésbé törjön össze, beleforgattam a túrós masszába.
Egész jó állaga lett, de a biztonság kedvéért nem csak simán sütőpapírra pakoltam, hanem egy muffin tepsibe. 50 perc alatt 200 fokon készre sütöttem. (Bevallom, nem emlékszem 100%-os biztonsággal az időtartamra, ha ez alapján sütitek azért néha nézzetek rá :D)

Még "tokban" és már töltve :D

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések