Ajándék: Szuper keksznyomda

Dóri volt Skóciában és annyira de annyira cuki volt, hogy eszébe jutottam és hozott nekem ajándékot. De nem akár milyet, hanem olyat, amire kb. 2 éve ácsingóztam, egy keksznyomdát :D:D(...tudom, mások kocsiról és utazásról álmodoznak...).
Már csak egy jó kis keksz receptre volt szükségem, hogy kipróbálhassam az új játékomat. Hova máshova mehetnék keksz receptért, természetesen csakapuffinra :D találtam is egy jót, a linket 7 szóval ezelőtt találjátok

Próbáltam diétásítani, de inkább csak feleztem a receptet :D


Hozzávalók


25 dkg liszt
10 dkg vaj
7 dkg cukor
1 tojás
1 csipet só





Innentől pedig a módszer a szokásos. Gyúrunk, pihentetünk (50 percet, lehetőleg hűtőben), nyújtunk, szaggatunk, pecsételünk. 180 fokon kb. 15 perc alatt készre sütünk.

 Képek a folyamatról







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések