Miért káros, ha TV elé kerülök avagy...

Csicseriborsó snack


...igen, ugyanabban a műsorban láttam ezt is, mint az előző bejegyzéshez ötletet adó receptet. Nem más ez a műsor, mint a 5 ingredient fix.
A nő kissé idegesítő, mindennek örül és mindent imád, arról nem is beszélve, hogy amit főz az ISTENIIII...saját bevallása szerint.
De az ötletek tényleg jók és 5 hozzávalóból jó kis dolgokat rak össze...szóval lássuk

Amire szükségünk lesz:

csicseriborsó (20 dkg kb)
olaj (ebben kissé bizonytalan vagyok, h kell e hozzá, így utólag inkáb nem)
só, bors
pirospaprika
csili paprika
és még bármi amivel szívesen ízesítenél ropogtatni valót.

Tegnap a csicseriborsós nasi ötletét próbáltam ki, Mondjuk ő konzervből csinálta én meg visszaáztattam egy adag száraz borsót, de nem gondolnám, hogy túl nagy a különbség.
Az egész csicseriborsó téma onnan jött, hogy az egyik lakótársam kapott a főnökétől kb. 2- 2,5 kg csicseriborsót...na már most, ha nem vagy masszív vegán és vagy török, akkor a humusz és falafel lehetősége nem mozgat meg ilyen mennyiségben. (Hozzáteszem, hogy és szeretem mindkettőt) :)
Az ötlet jónak tűnt szóval egy napocskát ázott a csicseriborsó, (kb dupla méretűre dagadtak a szemek), amit ezután megszárítottam és fokhagyma, bors, pirospaprika, csili paprika és só olajos keverékébe forgattam. Arányokat végképp nem írok, ránézésre dolgozzatok (és ne utáljatok szívből emiatt). Véleményem szerint a fűszerek szabadon variálhatóak
A beforgatott csicseriborsót öntsétek egy sütőpapírral bélelt tepsibe, úgy, hogy ne nagyon fedjék egymást a szemek és 230-250 fokon 30-45 perc alatt süssétek meg.
Nem tudom, h az olaj miatt-e, de nekem kicsit fura és nem annyira ropog. A lakótársaim szerint nagyon jó. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések