Müzliszelet házilag

Mivel belőlem él a Cerbona de sajna a lottó 5 ös még nem az enyém így müzlit gyártok házilag.
A neten millió recept van, az egyiket Zsuzskásitottam, fincsi lett :-).





Hozzávalók: 


30 dkg müzli keverék (én pl. Tescosat használtam) 

1 ek olaj 
1 ek méz 
1 banán
2 alma
Némi aszalt gyümölcs/csoki/magvak vagy amit szeretnél.










A banánt össze kell nyomkodni, az almákat lereszelni. Minden más összetevőt hozzákeverni és a masszát egy sütőpapírral bélelt tepsibe nyomkodni. De jó erősen ám, hogy összeálljon.

Aztán 160 fokon kb 30 percig sütni, de vigyázat nehogy túl süljön :)
Majd ha kivetted a sütőből, még melegen fel kell szeletelni és hagyni kihűlni. :)
Az enyémet még sütni kellett volna, vagy valami tapadásfokozó kellett volna bele, de így is finom lett :)
Szeletelve :)


szállításra formulázva :)

Megjegyzések

  1. Nekem nagyon ízlett, mert az egyik csomagocskát bizony én kaptam, örültem is nagyon neki! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések