Rágcsa

Hétvégén lagziban voltam, ettem, ittam, mulattam (térd pihentetés helyett, meg is látszik most, de megérte). Közben pedig egy hónapra elég sütit ettem. Ennek ellenére muszáj volt kipróbálnom ezt a receptet, amit a nosalty.hu- n találtam. Az ottani feltöltő egy blogra hivatkozik, mint forrás, mégpedig a konyhán innen kerten túl blogra, ahol iszonyat jó recepteket találtam, a kísérő képekről nem is beszélve. 

Ilyenkor kicsit magamba roskadok a bénácska, ritkán jelentkező blogommal, na de ez van, majd lesz nekem is időm random piskótát sütni, csak, hogy legyen a citromkrémhez :)


Addig itt van ez a kapkodva össze dobott sós kréker mix

Tészta:
55 dkg liszt
3 dkg élesztő
2,25 dl víz
1 tk cukor
1,5 tk só
0,8 dl olaj





Az élesztőt megfuttattam a vízben, a cukorral és kevés liszttel. Összeállítottam a tésztát és 1 óra pihentetés után 4 részre osztottam. az egyes részeket lisztezett sütőpapíron kb. 1 mm vastagra nyújtottam és durva szemű sóval, szezámmaggal/köménnyel/bazsalikommal/pirospaprikával fűszereztem. A tésztát kb. 2x2 cm-es darabokra vágtam, sütőpapírral együtt a tepsibe húztam és 170 fokon 12 perc alatt barnára sütöttem.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések