Fasírt kicsit másképp

 karfiollal és sárgarépával

Hm, a fasírt nálam különös dolog, anyukámé a legjobb a földön, legalább is nekem. Ezért nem is próbálok meg olyat készíteni, mint az övé, mert úgyse sikerülne, csak bosszankodnék :)
Lehet, hogy ez kicsavart logikának tűnik, de ez vagyok én :).
Így most zöldségekkel spékeltem, csak, hogy ne legyen unalmas :P


Hozzávalók (18 pogácsához):


25 dkg darált sertés hús
1 közepes fej hagyma
1 közepes sárgarépa
1 karfiol fele
3 tojás
zsemlemorzsa
só, bors, petrezselyem, pirospaprika
mustár, ketchup, piros arany




A karfiolt megpároltam és villával összetörtem, a sárgarépát apróra reszeltem, a hagymát apróra vágtam, hozzákevertem ezeket a húshoz, hozzáadtam a tojásokat és a fűszereket (ízlés szerint, tudom, tudom kiakasztó), majd annyi zsemlemorzsát, hogy jól formálható legyen a massza.
Lapos, húspogácsákat készítettem, természetesen golyót is lehet, de nekem most ez volt praktikusabb, amiket zsemlemorzsába forgattam és forró olajban kisütöttem.





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések