Muffin tészta tepsiben

a cím is jól mutatja, hogy az amúgy sem túl bonyolult muffin sütést is képes vagyok egyszerűsíteni. Nem hiába mondják, hogy a lustaság mozgatja előre a világot :) Az én világomat is ez na meg az időhiány irányítja. Már rég ki akartam próbálni ezt a sós muffin receptet, gondoltam reggelire, zsömi helyett tökéletes lesz, igazam volt :P
Csupán az a baj, hogy ez bizony nem tegnap készült, de még csak nem is a héten, inkább a múlt hét eleje környékén, csak akkor nem volt időm felvésni ezt a bejegyzést, csak a címet örökítettem meg. Vázlatként szomorkodott itt a többi között amiket már publikussá tettem.
 Már nem emlékszem, hogy mi a manó kellett hozzá és hogy ebből a manóból mennyi is került bele. A fő összetevő a burgonya volt, ez majdnem biztos és nagyon fincsi reggeli alapanyag lett belőle :)
Szóval ez most ilyen receptmentes, képpel dicsekvős bejegyzés lesz. remélem megbocsájtjátok.


kis paprikalekvárral egyenesen isteni :D:P

Megjegyzések

  1. Nem bocsájtom meg, mert igenis KELL a recept. De jó lesz mondjuk a jövő héten is vagy egy hónap múlva, kivárom én a soromat :) Nagyon jól néz ki, a paprikalekvár is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon régen keresem az édes maffin tészta receptjét,olyat amit tepsiben lehet beleönteni és megsütni
    Kedves Zsuzska,vegyél erőt magadon csináld meg mégegyszer de toll és papír legyen a kezed ügyében.Nagyon várom !!! Ági mama De ha elküldenéd nekem a címemre KÉRLEK!éS ELŐRE IS KÖSZÖNÖM. mail:fruzsinavargapalne1@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Többen jelezték, hogy a pofátlanság határait súrolom a recept nélküli sütis bejegyzésekkel, szóval most itt a tepsis muffin receptet :)

    Hozzávalók
    25 dkg tisztított krumpli
    2 tojás
    5 dkg olvasztott vaj
    3/4 bögre 20%-os tejföl
    1 bögre zsírosabb tej
    3,5 bögre liszt
    2 tk sütőpor
    1,5 tk só
    az egészet összekeverjük és tepsiben megsütjük :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések