Visszatértem...Édes-sós keksz

természetesen egy keksszel:)
Hosszú hallgatásom után más nem is lehetne. Nem untatlak titeket a részletekkel, költöztem, dolgoztam, sok volt a hullám és a karúszóm nem volt az igazi :D
De térjünk vissza a kekszhez :)

                                                        



Hozzávalók:

20 dkg liszt
15 dkg vaj
8 dkg porcukor
1 csapott mk só







Oké, előre bocsátom ez egy eszméletlenül egyszerű keksz, csak ajánlani tudom hirtelen vendégeknek vagy délutáni nasira :P
A hozzávalókat össze kell gyúrni, a tésztát kinyújtani és tetszőleges formára vágni/szaggatni. Én tényleg sietősen gyártottam a kekszet, szóval csak tepsi méretűre nyújtottam a tésztát, majd a tepsibe n"felkockáztam". Még sütés előtt megszórtam kristálycukorral. Ezt helyettesítheti, dió, mandula vagy kakaó is :)
10 perc alatt készre sül, de érdemes rá-rá pillantani, mert gyorsan sül.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések