...és újra főzök :D

Az utóbbi időben hál isten rengeteg dolgom volt, beindult a PhD képzés, És a Kutatók éjszakája programsorozat Gödöllői eseményeiben is volt egy kis részem. Két bemutatóval készült az Intézetünk. Környezetünk legendás gyomnövényei és Pókok és emberek.
Hétféle mézet kóstoltattunk, sőt nagy szőrös pókokat is megismerhetett az aki hozzánk látogatott.  Remélem minél többen kilátogattatok :) Én még egy szörnyűséges nagy pókot is a karomra engedtem.
Az arckifejezésem jól tükrözi az érzéseimet.

Az ovisok imádták a mézet, a bátrabbak pedig megsimogatták a szőrös nyolclábúakat is. Engem meg is lepett milyen bátrak ezek az apróságok.
A mézkóstolás volt az én reszortom az említett programon, így kedvet kaptam a hétvégén még más édes ételre is. 
Így a vasárnapi ebédem tárkonyos ragulevesből és szilvás gombócból állt. De ezekre úgy érzem, már csak egy másik bejegyzésben kerül sor.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések